Ninjistisk hysteri

Uuuff! Här vaknar man upp i väntrummet där kylan omfamnade mig och mina två filtar. Jag är fortfarande väldigt frusen så just nu jobbar vi på att få upp värmen här i studion så vi kan hänga här ett tag. Anna hjälper till att preppa Kubas station nu så han kan fortsätta på hennes arm. Första kunden kommer inte förens fem så nu passar vi andra på att köra lite.

Sen tänker jag och Johan passa på att tipsa om en helt löjligt galen film som heter Ninja Assassin! Den släpptes den 25:e november i USA och vi såg den igår - vi är helt tagna! Därför tänker vi ta ninjan till en ny nivå här i studion och kanske göra oss en "ninjavägg" med massor av haftiga ninjavapen, hehe! Påtal om det, har jag tur får jag mig en ninja tatuerad senare ikväll om Kuba har tid, awesome!

Igår påbörjade även jag och Pekka ännu ett nytt projekt vilket är min nästa arm som ska bli en färgglad undervattensvärld! Stoffe har dessutom börjat styra upp sina gamla tatueringar med både Kuba och Pekka, things are starting to happen! Mycket tatuerande - många roliga människor - många roliga stunder! Det är något speciellt med tatueringsstudion ute i Bäcklösen...

Med varma hälsningar såhär nu i december! /Alex


Jag och Dennis softar loss på Bowlaget.


Det gjorde vi alla och hade fruktansvärt kul!


Denna tillägnas alla ninjor där ute!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: