Gästblogg av Birre

Det känns jävligt dumt att sitta här på beordran att gästblogga, när jag inte ens har hunnit tatuerat mig under min vistelse här, än.
Vem vill lyssna på vad barnen har gjort under helgen, räcker upp en hand!?

Tänkte väl det..

Skulle egentligen ha tatuerat mig igår, sen imorse men eftersom Mikko the kid fyller 6år idag, så har vi skjutit upp det tills ikväll. När dom små tårtgrisarna, inkluderat mitt vilddjur till barn somnat för natten.

Killarna och Anna sitter och göttar sig i bastun medans jag sitter här och gnuggar geniknölarna för att hitta motiv att visa Johan, så han vet mer på ett ungefär hur det ska tatueras och kan börja skissa åt mig.
Det är så sjukt frustrerande och vara totalt konstnärligt handikappad men ändå ha en livlig fantasi. Man blir lätt galen, på sig själv. Har känt mig som matadoren i Tjuren Ferdinand, typ 20 ggr vid det här laget. (Har velat slita av mig håret, dvs.)

Samtidigt har en påfrestande Sid stått och gnytt efter att få "lätta på trycket". Är det inte Amy han vill besudla, så är det hans isbjörn. Så jävla kåt.
Samtidigt har Anna kommit och berättat för mig att en av dom manliga bastu deltagarna går runt naken på gården.

Försöker behärska mig och få det jag ska gjort, istället. Även om bastubad och Helis romflaska lockar min vilda finska i mig, en aningen mer.

Får komma och hälsa på snart igen och ta igen det jag missa, tack för allt!

Birre

P.S Er tandkräm har tagit slut.

Mikko and the gun


Melody & Saga


Jag & Heli


Barnen julpyntade Pekka




Anna tatuerade sin vän


Johan tatuerade också lite kranna


Pastupojke


Johan



clara kaos

härligt inlägg denna gång, tackar vi birre för =)

men oj oj oj vikka grymma tattoos anna å johan.

much love

miss kaos


Heli

Kom tillbaka!!!!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: