Helgen har kommit till Bäcklösen

- Whats happening?
- Feets! (Don't worry it's eternal)

Lördag eftermiddag och tangenterna styrs av Alex som precis plockat undan efter dagens sista tatuering! Ännu en lugn och skämtsam arbetsdag har passerat här ute i studion och nu nalkas tvspel för mig och Pekka. Det blir till att jaga zombies tillsammans med snacks och läsk! En sådan där lördagkväll man gärna har lite oftare.

Nästa vecka ser väldigt lugn ut för vissa av oss här ute, så hemsidan kommer förmodligen att byggas på ännu mer och förhoppningsvis innehålla några roliga filmer som jag slängt ihop! Fler bilder på tatueringar och på gänget här ute kommer förmodligen också komma upp. Så håll utkik nu! =)

Sen vill jag även meddela att från och med idag sätter jag fart på tatuerandet igen! Har inte tatuerat på ett tag nu och börjar känna hur det kliar i fingrarna när alla andra tatuerar. Så idag började jag med skissandet som en liten uppvärmning och inom kort kommer folk falla offer som dominobrickor framför mina fötter, woho! Mini Me is back in business!

Ta hand om er så hoppas jag vi ses snart! =)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: