sista dagen på sommarlovet

Imorgon börjar skolan och barnen kommer inte längre springa runt här på gården och underhålla folket hela dagarna, men vi klarar nog av att underhålla varandra vi "vuxna" också...

Pekka och jag har formaterat om några av datorerna i huset, laddat ner massa grejer och installerat ännu mer stuff dom senaste dagarna och nu funkar dom bra, än så länge :/ (nu har vi bara 2 datorer kvar att fixa.."bara").

Johan sitter i skrivande stund och skissar upp en gadd han ska göra om några minuter, han hade faktiskt tid över att fixa lite på min arm tidigare idag oxå, ser fram emot att göra klart påbörjade tatueringar nu när solen inte skiner dagarna i ända och det vet jag att resten av folket i huset också gör.
Johan gaddade sin pappa Kenneth här om dagen och tyckte det var en ganska surrealistisk upplevelse men snyggt blev det!

Förra veckan var jag och Johan i Norge på våra bästa vänners bröllop, det var bästa resan på länge. Johan hade givetvis med sig kitet och passade på att gadda lite kompisar som bor i Oslo. Tack än en gång Micke, Ida, Kalle, Rickard, Johan, Linn, Räven som kom och hängde på efterfesten och alla andra som gjorde resan så nice!

Jag hade som vanligt glömt kameran men har lite halvtaskiga bilder från mobilen så jag lägger upp dom :)

Passar på och säger GRATTIS från oss alla till lillasyster Veera som fått ännu en son som förövrigt är helt underbar.

Massvis med kärlek/Heli
















































Lisa

Härligt att Kenneth fick sig "ett stick" han med!

Man ska passa på när man har folk i släkten som kan!

Kul att följa bloggen förresten!

Kram Lisa (Johans kusin)



PUBLICERAT: 2010-08-28, 09:42:23 | URL: http://litelisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: