26-27 februari

Det var en sån där "jag skiter i hur mycket pengar jag gör av med, skiter i hur och när jag kommer hem och skiter i att jag ska upp och jobba imorgon för det löööser sig" kväll. En taxi på 980 spänn hem känns dock inte som en lika bra ide´ idag som det gjorde i natt men men
jag ångrar inget!

Maskinen
röjde som fan och är fett trevliga pågar. Bröderna Salazar spelade tung musik som alltid och det var riktigt kul att träffas igen, har nog gått ett par år sen sist...hängde också med Large och träffade massa andra gamla bekanta och polare igår... i Uppsala liksom hmm. Jag hade skitkul i vilket fall, kom hem nån gång runt 5-6
i morse!?
Now I gotsta work..gäsp

/heli











thanx so much 4 the ride mr driverman Shrimp!














Have nice day



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: