Hur det gått med sluta rökandet!

Nu har det gått ett par veckor sen jag skulle sluta röka och måste säga att jag fick en bra start för att sedan trilla dit igen, så det får snarare handla om att skära ner än att sluta tvärt.
Som för dom flesta andra så går ju veckorna förträffligt bra, men sen kommer tyvärr helgen och då är det inte lika lätt.
Men jag har verkligen lyckats skära ner något kopiöst, så det är iallafall på väg åt rätt håll..jag menar Rom byggdes ju inte på en dag;)

Nu är det dock ny vecka och nya friska tag, så jag ska försöka hålla mig utan ett bloss till på lördag då jag ska på kryssning för första gången på sex år, och där är det nog ingen vits att ens fösöka hålla sig stark.
Får helt enkelt ta det steg för steg och inte lägga för stor vikt på det om man råkar ta ett bloss här och där.
Som flight of the concords hade sagt, jag citerar -Two minutes in heaven is better then one minute in heaven.

Förövrigt sitter jag Anna och Alex på hotell rummet i Uppsala där vi har relaxat och ätit gott och bara vilat upp oss inför en ny spännande arbetsvecka, tacka gud för bra uppkoppling på rummet :)

Hoppas ni alla andra har en lika bra start på veckan som vi och att era vecko planer, uppdrag mm går som det ska.

Kram Pekka med klicken.



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: