27/2 Grafisk design & tatuering

Hej allesammans! Alex här. Idag kommer bli en väldigt kreativ dag då Pekka alldeles strax ska sätta igång med en stor revbenstatuering och jag ska ge mig på den här bloggen och piffa till den en aning. Finns det sedan tid över så ger jag mig nog på lite design till hemsidan också som nu har stått still alldeles för länge! Idag kommer jag med andra ord sitta bänkad vid datorn här medans Pekka tatuerar. Senare mot kvällen ska vi dessutom äntligen påbörja min högra arm som jag längtat så innerligt efter! Det ska bli en undervattensvärld med exotiska fiskar, koraller, skeppsvrak och andra häftiga ting! Jag är helt övertygad om att det kommer bli Pekkas stora mästerverk! =)

Jag under gårdagens marknadsföringuppdrag. (Foto: Anna)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: