Sluta röka dag 2. Och dagen som gått förövrigt...

Tänka sig att jag klarat mig en hel dag utan cigg :)
Det har faktiskt varit ganska lugnt, men av erfarenhet så vet jag att det är efter ett par dagar det börjar bli riktigt RIKTIGT jobbigt.
Men man får vara glad för varje dag man inte röker, så ser jag det.
Önska mig lycka till för det kommer att behövas kan jag lova.
Nu har vi tatuerat både jag och johan, och det blev ett riktigt monster för mig och en lite pillrigare för johan.
Sen så blir det en Johan Falk rulle till ikväll..tycker att dom är riktigt bra faktiskt så det ser jah fram emot.
Hoppas ni alla haft en givande dag och att ni får en fortsatt trevlig afton..Kram Pekka med klicken!
Detta tatuerade jag, men Johan som ritat den och så här såg dagen ut i studion.
Färdig bild kommer på helheten när den är klar men här kan ni skymta mr Jesus
Johan som jobbar men fick ingen bild på den gaddningen, skärpning Pekka!!
Saga (Johans dotter) som lekt lite med kameran, så hon lyckade fotografera gäst toaletten ;)
Pacman spelet...
och så tvn där kunder mm spelar playstation, x-box mm
Bra jobbat saga :)


Hanna

Vill önska dig lycka till med rökningen men vet att Du klarar de galant för de Har vi alltid gjort. Inga problem för oss. Vill man nåt så gör man de utan snack. Men ändå god lycka! Hörs snart bror. / Hanna


pekka

tackar jag för..ja det här kommer gå galant, det känner jag på mig ;)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: