Helgen kommer till slut..wohooooo:)

Denna veckan har Johan fått göra en massa tatueringar då jag varit tvungen att ta det lite lugnare då min kropp/axlar inte riktigt mår som dom ska ;(
Men nu har man en massa lediga dagar framför sig att vila upp sig och förhoppningsvis besöka en naprapat eller liknande..shit happens lixom!

Nu är det helg strax och vi har en vän som ska komma hit och fotografera oss imorgon så vi äntligen får lite nya bilder till hemsidan, bloggen, facebook mm.
Ska bli sjukt kul och spännande att både bli fotograferad och framförallt är jag förväntansfull över att få se slut resultatet..alltid lika kul/kreativt att ha en fotosession!

Bilder på det kommer ni givetvis få se lite varstans om jag känner mig själv rätt..haha

Här kommer lite bilder på attueringar som gjorts senaste tiden.

Trevlig helg gott folk by the way :)



På G en sittning kvar på monster draken.



El Gatos absoluta favorit gadd!!

Man kan visa sin kärlek till kompisarna på olika sätt :)





KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: