Anna

Anna flög idag till Grekland och är borta en vecka. Hoppas hon har det riktigt trevligt där borta.
Senaste tiden har Anna kommit igång med gaddandet ännu mer och det går riktigt bra.
Lägger upp bilder på några av hennes senaste tatueringar.
Den sista bilden är på en krigartjej som Johan gaddade igår.
Jag är sjuk! Har sällan feber, men nu har jag det ordentligt så ska lägga mig i soffan med Geisha och kolla på film.

Ha en bra dag.
/Heli


Rosen är en coverup på en gammal tatuering





Therese

Ni är helt underbara där ute. Tack! :)

Jag slapp feber iaf :) Krya på dig :)

Kram Tessan


Heli

Tack själv :)

haha just det, jag som varnade dig för feber så gick jag och blev sjuk...ödets ironi!

Tack!



Kram



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: