mellan botten och stjärnorna...

Alla har haft ganska fullt upp denna vecka. Bygget är igång igen, nya fönster ska upp och golv ska isoleras mm för denna vintern ska vi vara förberedda för sibirisk vinter..med andra ord för en likadan vinter som förra. Jag vaknade en morgon med 9 grader inomhus, det går jag inte med på igen..jag gittar till varmare breddgrader isåfall.

Johan har gaddat och skissat massor i vanlig ordning, Pekkas rygg pajade och efter han fått stryk av naprapaten igår ska han nu vila ryggen några dagar. (Dock står han och hjälper till med bygget där nere för tillfället, men säg inget till naprapaten.)

Igår firade jag och Johan att vi varit tillsammans i 15 år, det blev inte många timmars sömn i natt så jag ska ta mig en liten tupplur nu sen blir det ufc för hela slanten (eftersom vi missade det i natt).

Puss och kram osv...
/Heli




















A

underbart söt den sista bilden!!


Heli

Tackar! Vi e ganska söta tillsammans :)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: