Jäkla bok!

?#"&%!.... jag som började skriva på min första bok för ett antal sedan, och under årens lopp har det ju onekligen dykt upp ett par "stör moment" som stoppat fortsättningen för mitt skrivande.
Vi började med bygget av förra huset, sen skapade vi detta projekt med tillhörande företag, men nu när jag äntligen har hittat en lucka i livet för att skriva klart dom sista 50 sidorna, utöver dom redan 200 skrivna sidorna för första boken så upptäcker jag det fasansfulla som ABSOLUT inte får hända...varför hittar jag bara 100 skrivna sidor!!
Jag som så noga placerat ut flera kopior här och där, på skivor, syskons datorer med mera.
Ändå kan nu undertecknande inte hitta annat än små mappar med olika mäng sidor.
Dåligt planerat -Nej, men maximal otur!
Skivor som kommit bort, datorer som omformaterats och sist men inte minst så är jag helt hundra på vart allt material må finnas, och det kallas för min externa hård disk, men tror du att den funkar när jag försöker dra igång den..ICKE.
Så vad att göra, jo skall nu rusa ner till data butiken och hoppas att dom kan få ut det material som nu är på vift.
Håll tummarna nu gott folk!!!!!!!

Ett rikligt drama som förhoppningsvis i slutändan blir min färdigställda triologi :)

Far i vind mina vänner.



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: