Kuba is back on track.

Sådär ja då var våran grand master flash tillbaka i sverige för ett par veckor, och det känns lika roligt som vanligt :)

Jag har hur mycket jobb som helst närmaste tiden så det är bra såhär inför julen, som hastigt kommit stormande runt hörnet.
Är inget jätte fan av julen men ser faktiskt fram emot denna för en gång skull då vi har vårat hus på landet, barn som kommer tassa omkring, samt en massa folk som ska fira med oss i år.
Får laga maten på den ved eldade spisen i köket, och tända en stor brasa ute på tomten och hoppas på mycket snö så kommer det bli en helt underbar Jul.

Ska ge mig ikast med en pirat "full sleeve" som jag suttit me dett par gånger och det ska bli riktigt kul att köra en lång sittning idag och börja knyta ihop säcken...nu kör vi mr Björn ;)

Jobbigaste av allt att ha Kuba här om vi återkommer till honom, är att jag måste fortsätta på min helkropps tatuering jag jobbat på.
Har säkert suttit redan 150h och har säkert lika mycket kvar...Buuuhuuuuuu säger jag bara!!

Kanske ska försöka slänga en tatuering på honom oxå om han är Game!!

Ha en fantastisk dag allesammans där ute för det ska vi ha /Kram

Ps. Vi har köpt ny tandräm Birre, bara så du vet ;)

Detta är jag till vänster och Hannes till höger...hahah eller?!



Nej jag bara skoja detta är jag..eller!



Tredje gången gillt. Jag till vänster och Hannes till höger :)

 





mr Björn

vi körde på rätt bra idag pekka ! ser skit bra ut nu när jag duschat av å suttit å synat den här hemma ;)



trevlig helg nu gänget / Björn



ska dra över dom få bilder som vart med ett mejl senare


hannes

hahaha! Tredje gången gillt alltid =)


Evelin

Men det är ju Pekka, inte du ju :P



PUBLICERAT: 2009-12-05, 16:48:36 | URL: http://evliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: