Ja jag vet!!

....att vi är dåliga på att uppdatera vår blogg men jag skyller allt på alla andra....(Anna altså)
Det brukar va lättast så men vad spelar det för roll när ni läsare vill veta vad vi pysslar med?!
.
.
Men nu är vi här igen:)
.
.
Sist vi skrev var ju dagen innan festen och nu är den gjord.. Jag som va den enda nyktra fick en hel del att stå i under kvällen men fick hjälp av bror Tobbe och hans tjej Lisa.
När vi kom till Brorsans så blev det lite stressigt då inte dom anstälda hade fått reda på i stort sett nån ting av det som var planerat för kvällen, men jag fick bossa runt i baren och med bra anställda så blir allt bra till slut:)
Fetsten blev lyckad men inget går att jämföra med festerna på Bäcklösen inte...
Våren börjar ju närma sig nu och utanför studion har hundratals svanar mellanlandat för att sedan splittras och flyga till sitt sommarställe.
För er som inte är här nu så kan jag förklara lite kort om hur det ser ut där ute, i lördags så tog jag min sista skidtur med hundarna så snö finns det men nu är det inte mycket kvar och det går ej att åka mer.
Jag hade ju kunnat tagit en dild men det ser så trisst ut så det får vänta, vårblommorna börjar sakta men säkert titta fram på sina ställen och flugorna har vaknat:)
En back piece klar!
HA HA HA!!! Nu hittade jag några gammla bilder som jag måste dela med er:)!
Och så har jag varit i farten igen..
Ny text och fixat till dalfinerna.
Nu är det gjort!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: