eftersom du ändå tar upp våran studiodata så får du ju skriva i bloggen...

Så då sitter jag här, i lotusställning, på kontorsstolen uppe i studion som har stängt för dagen efter en produktiv dag. Kuba och Johan har tatuerat kunder som åkte långväga ända från Sundsvall för att bli, som min kära far alltid säger,  "brännmärkta". Och vilka vackra konstverk det blev, stjärnhimmel över hela midjan på damen och en vackert japansk mask placerad på mannen i sällskapets överarm.
Pekka har varit byggmästar/arga snickaren på nedre våningen, västa flygeln. Viljas blivande rum, kombinerat med klädkammare. Japp det är helt korrekt deras dotter ska bo i garderoben...
Anna har i vanlig ordning gjort massa saker som jag inte riktigt orkar rabbla upp här men blandannat; rensat kläder, burit ut snickar prylar, lagat stor lunch till oss alla och haft Vilja aka Sälen hängandes på armen under tiden.
Jag, jag har mestadels undvikt jobb, hängt lite med barnen och kollat mtv. Tittat på när anna har ränt fram å tillbaka och varit en tur till tierp. Men mest klagat och varit ganska ynklig och vek efter min mördar sittning med Kuba igår kväll när han matade in röda/gula/oranga/bruna toner från handleden till armhålan i form av en orm...
Nu ska vi softa till det rejält hela gänget med filmmode och godis.
För er som inte har äran att befinna er i vårat eminenta sällskap önskar jag en strålande tisdagskväll.
Tips till Stockholmsbor är att ta en tur till Nada i kväll där det skall pumpas göttigt hiphopgung...
Bless
Fröken C. Kaos



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: