Julpynt och julmys!

Alex här igen. Att vakna upp av en dunderkyla som omfamnar en var väntat sen natten då proppen gick och vi var maktlösa mot utomjordingarnas vinterattack. Striden togs upp av vår modige Johan som löste problem efter problem. Vi ska förhoppningsvis (om vi hinner) titta på filmen Signs med Mel Gibson så vi får lite tips om hur vi kan bekämpa dessa oidentifierade biologiska enheter!

Just nu spelas Disneymusik på hög volym samtidigt som barnen, Johan och Heli pyntar granen och gör fint, lovely! Jag står för att fixa julfilmer som vi kan koppla av till senare efter tatuerandet som står på schemat. Just det! På tal om tatueringar så gjorde jag min första tatuering på mig själv igår, fruktansvärt kul! Jag trodde att det skulle vara jättesvårt med tanke på smärtan men konsentrationen övervägde radikalt! Så fler gaddningar väntar!

Saga har beordrat mig att skriva en berättelse också.

Mikko kissade och bajsade på sig.
Alex kissade och bajsade på sig.

Mikko har också beordrat mig att skriva en berättelse.

Saga kissade på sig.

Yours sincerly /Alex.


Johans första assassination! En mus från våran rivalklan som inkräktade.


Jag och Johan. Deadly Ninjas ready for action!


Två ninjor och Mikko.


Saga agerar fotograf.


Stjärnan som jag gjorde på mig själv igår.


Mamma Malin

Shit va fin stjärna du gjort..!! :D


Alex

tackar morsan! =)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: