God morgon

Go morgon alle sammans!

 Här vaknade man nyss och kylan i rummet gör en påmind om att vintern är här och att vinterdäcken borde sättas på.
Till vår glädje när jag tittade ut genom fönstret såg jag att vattenfalls killarna är här och för hoppningsvis lyckas laga vår vägbelysning som har varit trasig i några veckor och vi knappt sett nått när vi går utanför huset.
Man märker när saker inte funkar så nu ska jag verkligen uppskatta när det funkar:)

Idag är det Gävle som gäller, jag och heli ska promota för våran underbara studio.
Pekka går runt här hemma och är snygg i sina snickar kläder så det kommer hända saker i hallen idag igen plus att allas våran Stefan kommer och fortsätter på sitt träd (kolla in hans blogg så får ni se hans mastodont träd),
http://www.bloggligan.se/stefan/
för resten av gänget blir det tatueringar för hela slanten om tiden räcker så kanske Heli eller Dennis bilr ett offer för mig:)

Hoppas ni alla får en riktigt nice dag!! Kramar från Anna på Crazy Fresh Tattoo!

Här kommer en bild på våran nya affisch :)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: