Måndag.

Ja då va det måndag och man vaknar upp av att Johan och Dennis håller på och snickrar för fulla muggar så det va bara att hooka up med dom.
Svårt att sova när sågen ekar mellan dom 150 år gamla timmer väggarna ;)

Igår tatuerade jag Dennis hand så hoppas att han inte kör en favorit i repris och får en fallande 2 tum 4 rakt på den en dag gamla tatueringen...AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!

Kollade på Public Enemies igå med Johnny Depp och fy tusan vad den va precis så bra som jag hade hoppats på, så kolla in den gott folk om ni inte redan gjort det.

Ny spännande vecka ligger alltså framför mina fötter och jag kommer ta den precis som den kommer då jag har en närinpå ledig vecka (själv valt).

Hoppas ni alla andra får en fantastisk måndag.
Dagen efter helgen PLUS att det regnar ute, men man får väll hålla sig inomhus så är ju det problemet löst..hehe

Njut av den här gamla klassikern med syrran, Johan, Organismen och sist men absolut inte minst Öris, som jag hittade på YouTube på tal om nått helt annat.




Puss och Kram, Pekka/CrazyFreshCrew


katu

fet som faen g-)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: