Helgen som kom och gick.


Shit pommes frittes vilken helg det blev, allt ifrån dens stora jätte brasan ute på tomten till rödvinsdrickande ur skål :)
Men förbaskat kul va det och nu känns det som att man är tillbaka i matchen igen.

Denna veckan kommer innehålla en sjudundrans mycket arbete, men då snackar vi planering, design på diverse grejer, skissande mm då min höger hand tagit en veckas semester.
Men Johan tågar på som vanligt och jag tror mig vara igång nästa vecka igen.

När Alex dyker upp så kommer det hamna lite roliga bilder och kul filmer från helgen så får ni se vad som hände..haha.

Ha en göör bra måndag allesammans så ses vi, syns eller skådas ute i etern..puss och kram Monkeys!



Helis lille arga adopterade lillebror..hahah



Its da Gimp man och Anna som rockar loss :)



Johan da Pimp och Carolina da Gimplady nr 1!!


Syster BLÅ

Den som slår den får den som sparkar och inte knarkar vet vart det barkar på katten som satt den i handen på mannen som satt fast i stammen den blå tribalen ur analen säger hon e galen fast mest som test för Falun svartfärg utifrån min benmärg vill svada och täcka upp din lada Pekka du får vada genom konstträsket nu för konstsläsket e blu å grafitta e vårat crew wat Will you do throw me out no doubt no wonder i reside fr.o.m. Downunder så hoppa ner på blå för då får man allt som går att så och förstå och förmåga våga smälta i min låga som jag är en droga inna toga i do yoga crazyfresh fail Haile the HELI vi kommer tillbaka m sushi ni får smaka.........2 the hipop the hippo 2 the hiphip stop;;;;CRAZYFRESHTATTOO~~gör dej vackrare och vackrare.........okej nu över till reklamen..;;;;



PUBLICERAT: 2009-09-28, 17:30:19 | URL: http://Bluegbg.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: