Krigare!

Igår jobbade vi till kl 23 och däckade snart efter, men det var det värt. Först gaddades Maja, en skön tjej som gjorde sin första gadd. Maja var en riktig krigare!
Runt fem kom tvillingarna från Mehedeby hit och skulle ha varsin gadd. Dom satt mest och skojade sig genom sittningen och jag tror inte som hade speciellt ont nån av dom. Jag tror att alla vi och även kunderna är väldigt nöjda med gårdagen. Tack för en trevlig kväll!
/Heli
















Berlin

Schyssta gadds ni gjorde :D


Maja

Haha :D Tack som fan Johan , skitnöjd är jag. :)


Hanna

Bloggen ser 100 gånger bättre ut nu! jätte fin =) och snygg bild som fan!



Shit va sugen jag blir på att tatueeera mig igen!!! Pekka..vi måste boka snart!



puss Hanna



PUBLICERAT: 2010-08-27, 22:16:49 | URL: http://mamachanels.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: