Fyra Laxar i en Lax ask!

Idag är det då åter Lördag och vad skall hända då tänker man när man vaknar 09.00.
Man börjar med att dra ut på uppvaknandet genom att somna om fram o tillbaka i ca 30 min innan man inser att fan nu börjar jag ju jobba om halvtimme.
Men som tur är så har man ju ungefär 15 sekunders pendlingsavstånd till jobbet så plötsligt har man 29 min och 45 sekunder till godo.
Så då är frågan hur man på bästa sätt förvaltar denna dyrbara insomnia tid, jo på nått konstigt vänster får jag för mig att köra ett litet träningspass för att få igång muskler leder, blodcirkulation men framförallt hela mig själv.
Händer mycket sällan nu för tiden så 30 min senare när jag kvicknat till lite undrar jag vad fan det va som precis hände.
Sen efter det en blixt snabb frukost och in i studion för att åta sig dagens arbetsuppgifter.
Lite facebookande som sig bör såhär första 30 minuterna, en ny prilla och lite betänke tid och så sitter jag här och skriver ett blogginlägg om min alldeles egna Lördag morgon, trevligt!!

Idag har Johan tre tatueringar som skall göras medans jag bara har en, känns ganska skönt faktiskt då sällskapet som kommer hit även skall stanna kvar för att förhoppningsvis avnjuta en middag tillsammans med oss ikväll.

Menyn vet jag inte än vad den består av, men det är ju ändå den flytande "födan" jag vill åt, det e väll allmänt känt vid det här laget :)

Full rulle som vanligt. Nu är det verkligen kul att vara igång med allt arbete igen, och tatuerings beställningar trillar in så för er som vill ha en tid snarast får nog ha lite framförhållning då alla verkar vilja gadda sig nu efter sommaren.

Hoppas ni alla får en fantastisk Lördag och framförallt en trevlig helg, gör som den smartare fisken i vattnet och simma medströms, för det är enklare så!

Vi vill ha laxar, men vi vill inte ha laxar!!



Pekka. Johan Heli och lilla Anna ;)




KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: