Ny vecka = nya friska tag.

Sådär ja nu har man åter en ny arbetsvecka framför sig och det är en hel del spännande projekt som väntar.
Idag har en annan jobbat mest med att svara på en massa mail, satt in en annons på våran vw caddy som ska säljas och tagit emot en larmkille som ska installera larm i hela huset.
Så det har varit min dag det änsålänge :)
Johan har tatuerat våran nyfunna kund/vän Janne som fortsatte sitt jätte tatuerings projekt.
Kommer bli suveränt snyggt tycker vi och ser fram emot lördagens sittning med honom. (Han kör hårt)!
Tackar verkligen för datahögtalarna han hade med sig till oss, så att vi nu kan vi poppa gärnet där uppe :)
Uppskattas verkligen.

Helgen har en del av oss tillbringat på hotell gillet i uppsala, där vi ätit gott, festat loss lite och relaxat och haft en välförtjänt mini semester.
Utvilad..njae...om det va värt det..såklart :)

Lite bilder från jobb i helgen mm.
Bröderna Sandberg har ont.



Gorbas bröst.



Jannes krok på handen.



Bilen som ska säljas





Årby 100 21:30 Hemma igen,Jag är så Djävla nöjd med vad Johan åstakommit med nålarna i dag.Ser fram mot att bli atackerad på nytt på lördag. Vad anbelangar högtalarna så är nöjet helt på min sida så jag kan njuta av bra musik i Studion.Egontrippad som jag är ha ha Tack ännu en gång och väl mött på Lördag/JB


Mollymus - bloggar från Uppsala

Jag måste faktiskt också slänga in en kommentar och säga att pappas (Janne) tatueringar är väldigt fina. Ni är duktiga! :)

Mvh Molly



PUBLICERAT: 2010-02-03, 11:16:35 | URL: http://mollymus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: