PacMan - Nya sensationen här på Crazy Fresh

Som topic lyder, gamla hederliga spelet PacMan har gett mig (Alex) och Pekka en redig käftsmäll och injicerat oss med sitt oemotståndliga gift! Dagarna startar numera med jordens avtändning då vi ligger på marken och drägglar efter nya femkronor att mata maskinen med så vi kan få våran dagliga fix.

Pekka: Alex... jag klarar inte mer... kan du fixa en femkrona?... Gaaahhh!!!

Alex: Fan... det växer hundar ur flanellen... jag har inga femkronor.... vad ska vi ta oss till?!?!

Dagligen så kämpar vi för en ny storslagen highscore! Pekka leder för tillfället med hela 35430 poäng! Jag som tyckte jag hade flyt med mina 15920... Anna gav spelet ett tappert försök idag också och lyckades scora ca. 9000 poäng, stort grattis Anna, välkommen till The Nerd Core Era! Vi välkomnar även alla kära besökare att ge spelet en omgång och med blod, svett och tårar försöka sig på att klå rekordet!

Yours sincerly /Alex.


Tjabba boys and girls,Hemma igen 120 knyck på E4an ,Smidigt och bra .Vill bara tacka dej Pekka,Jag är så djävla djävla nöjd /Janne


Pekka

Kul att höra Janne :)

Snart är det åter dags igen..hehe


Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! In med lite mer bilder, är nyfiken på att se pappas (Janne) tatueringar! :)



PUBLICERAT: 2010-02-26, 22:12:56 | URL: http://mollymus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: