27/2 Sluta röka dag 3!

Inte ett bloss på tre dagar :)
Har gått över förväntan idag me, trots massa arbete med tatuering, planering mm.
Trodde att det skulle bli jobbigt när stressen från arbetet skulle komma överdragandes över mig men icke än så länge..knock on wood ;)

Haft en bra dag idag igen med allt vad det inneburit, samt en mycket trevlig kväll med X-box med Alex..det va ett tag sen vi tagit oss tid till tv spelande så mycket mer av det tack.

Sådär nu blir det en Johan falk film till, och kvällen till ära kör vi Leo Gaut.

God natt kära läsare o ha en fortsatt trevlig kväll.

Pekka med Klick!!


clara kaos

fan va bra med sluta röka projektet, själv har jag börjat rök å slutat snusa =)


Linda

Hoppas det gått bra med sluta-rökandet. Såg att detta va ett gammalt inlägg. Googlade just på dag 3 eftersom det är min dag idag. Jag känner att jag väldigt gärna kan tänka mig att slå ihjäl någon...

Glad för din skull att du mådde bra på just din 3e dag.

Snygg blogg BTW.

/Linda



PUBLICERAT: 2011-07-06, 10:10:24 | URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: