28/1 Dennis Hot Dogs & Hallonsaft

Tjabbatjena! Alexius här än en gång. Känner verkligen hur John Blund närmar sig mig sakta men säkert. Han messade nyss och sa att det inte var många timmar kvar av kvällen, känns relativt bra. Just nu jobbar både Pekka och Johan med två massiva projekt. Pekka på en pirate sleeve a la cartoon style och Johan på en comic sleeve baserad på mangaserien Berserk, häftigt! Tyvärr blev det ingen start på min arm igår då vi prioriterade en tv-spelskväll i första hand, vi sätter därför igång med den imorgon istället då dagen kommer se ganska lugn ut. Förresten! Vad tycker ni om den nya designen på bloggen? Inget märkvärdigt men jag tycker själv att jag fick till den ganska stilren och mer välkomnande än den förra. En tumme upp må hända?

PS: Vi ber om ursäkt för feldateringen på tidigare inlägg, my bad actually...

Yours sincerly /Alex.


Här är en bild på min första handtatuering som katten Johan gjorde på mig.
I'm pretty lucky!


Anonym

ny designen är awesome


Malin Granberg

Snygg sida nu o jag är ett stort fan av er logga Ugglan!! Den e grym.



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: