Ännu en helg i paradiset!!

Söndag kväll och en härlig helg bakom sig..
Jag Anna och Pekka kom hem i fredags kväll från en vecka på Vätö då jag snickrade med far och Pekka gjorde flera sjysta gaddningar.
Vi kom hem vid tolv på kvällen till ett ovanligt nästan kusligt lugnt hus, på övervåningen inlindade i massa filtar hittade vi Alex, Laila och Hanna tittandes på en bra film.
Barnen låg så sött i sina sängar och Heli o Johan hade stängt dörren om sig och kolla också på nån romantisk film;)
Lördagen var åter i sin rätta rytm.. vid 12 skulle min kusin och hans kompis komma men bussen kom inte så det blev en tripp för delar av gänget in till T-town. Ett systembolag besök senare så va vi laddade inför kvällen:) Pekka och Johan fick sitta och slita med ytligare ett snyggt motiv till portfoliet. Andreas en gammal god vän till Pekka kom på besök och Birre, Melody och Sandi kom för att stanna till måndag. Det blev en trevlig kväll men jag satt mesta delen och tatuerade leopard mönster på Laila.



Laila med hennes magiska krafter.



Birre the western girl.



Sand(y) på besök



Lyckade krigare!



Mys framför kaminen





Misslyckad krigare.



En annan del av Bäcklösen!



Efter lite dressering blev dom lydiga!



Jag tackar för en trevlig helg. Ha det bra alla läsare!! /Anna panna päron fläsk



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: