Sluta röka blogg.. Dag 1.

Sådär, nu har jag gått och velat fram och tillbaka om jag ska fortsätta eller sluta röka ( än en gång ) och kommit fram till att vi ger det ett riktigt tappert försök den här gången.

Har sakta men säkert kommit igång med tränandet igen efter ett halvårs totalt nederlag ;) och märkte ju direkt hur kraftigt försämrad min kondition har blivit på kuppen, så nu jädrar kör jag gärnet!

Ska försöka skriva av mig här så ofta jag kan så att jag får någon slags utlopp för de agritioner som vänta skall..hehe

Har förövrigt haft en väldigt trevlig afton med god mat och gott sällskap tillsammans med Heli och Johan och Anna..och nu ska det hela avslutas med Johan Falk innan sängen väntar.

Hoppas ni alla andra haft en lika bra dag som jag så ses vi i drömmarnas värld..Sov gott.


Ett minne blott




KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: