30/3 Vätö

HELLO!!
Jag Anna, Pekka och hundarna är på Vätö och lämnat resten av kollektivet hemma i huset:)
Det tråkiga är att vi glömde vår kamera hemma så det blir ett inlägg utan bilder, så ni får föreställa er hur det ser ut och vad vi gör;)
Pekka sitter och gaddar vår stackars Ted på halsen igen (dödskallen med vingar som finns på bild i ett tidigare inlägg) Nu är den lila och grön, aaaas grym.
Själv får jag ägna dagarna här med mark arbeten och snickarjobb tillsammans med farsan och min morbror Larsa (Hej Larsa) :)
Stannar här ute över påsk helgen för att fira den tillsammans med familj och vänner, samt så blir det lite 60års firande på lördag, det ska bli en riktigt trevlig helg med andra ord.
Så ser våran vecka ut, hoppas ni alla där ute har det lika bra som vi :)


Hanna

halloj! Va mysigt det låter :) Jag kan föreställa mig det i bilder, en annan har ju ändå varit där och sett hur mysigt det är där ute ;) och fint även!!



Så ni ska fira på lördag.....inte ut i norrtälje fre eller lördag månne?? hade varit kul att ses.



puss kram


HannaP

halloj! Va mysigt det låter :) Jag kan föreställa mig det i bilder, en annan har ju ändå varit där och sett hur mysigt det är där ute ;) och fint även!!



Så ni ska fira på lördag.....inte ut i norrtälje fre eller lördag månne?? hade varit kul att ses.



puss kram


Lixy

Hej, får jag fråga hur länge du bloggat?



PUBLICERAT: 2010-03-31, 20:14:41 | URL: http://lixy.blogg.se/
Anonym

Tjena Hanna, nej vi ska inte ut i Norrtälje på Lördag för vi ska på 60 års kalas här på Vätö :)



Lixy: Vi är ganska många som sköter den här bloggen och turas om med att skriva inlägg och alla är ganska nya på det!

Får jag fråga varför du frågar ;)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: