Hej hopp i backen, jag har långt hår i nacken.

Hmm, funderar...säger bara funderar på att klippa mig!
Jag har i tio års tid velat ha långt hår, men har genom åren efter halvtappra försök misslyckats halvvägs.
Nu har jag lätt det längsta håret jag någonsin lyckat spara till, och har siktet att spara ut det ännu en 20 cm.
Men då en morgon som denna vaknar man upp helt plötsligt med dennna fasansfull tanke!
Jag försöker förtränga den ett tag men det dröjer inte länge innan den kommer tillbaka, jag går ut med hundarna för att skingra mina tankar men det enda jag tänker på är detta jävla barr!
Helt plötsligt ser jag ut som en blandning mellan en neandetalare och chewbacca.

Denna tanke brukar alltid inträffa när man äntligen kommit en bra bit på vägen, i de flesta fall brukar jag (impulsiv som jag är) ta till hårtrimmern istället för att göra nån riktigt nice frisyr.
När man ändå har så pass långt hår så kan man få till praktiskt taget vilken frissa som helst så varför vara så drastisk...jo för man heter Pekka Palomaa och man är född sån!
Får väll se vad som händer!


Alex

oh my god... please dont! resist the dark side you must!


Heli

Vi kan göra en heldag av det..jag klipper er hela högen!



PUBLICERAT: 2010-03-03, 19:53:05 | URL: http://dendarheli.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: