Måndag kväll (vår söndag) 15/3

Hej alle sammans! Anna här:)

En lååång helg bakom sig med fullt hus, tatueringer, skidåkning, SOL och mycket mer..
I fredags kom Pekka och Helis storebror Marko med familj förbi och vi tog oss nån kall och snacka skit, barnen lekte som dårar och hade det riktigt kul.
På natten fick vi ett litet bonus besök av Tobbe (min lillebror) och hans kompis som inte hade nå bättre för sig så dom kom hit en sväng.. Det GILLAR vi!!
Birre kom också hit och stannade några dagar.
Jag fick lite gjort på Heli och Johans blivande badrum som sakta men säkert börja likna nångot:)
Lördagen började med tatuerande och på kvällen blev det tro det eller ej men en melodifestival TV kväll, sen på natten försökte Alex och Pekka slå nått vaken maraton men dom däckade vid tio tiden på söndan och sov bort den dagen medans jag och hundarna åkte på en härlig skidtur i solen och på eftermidagen så åkte jag, Heli, Johan o barnen till Dragon Gate som en trevlig söndags utflygt och få i sig ett riktigt kina skrov mål!
Idag där emot så blev det ett stort fixing ryck i vårat sov rum, ni som varit inne hos oss förstår hur mycket det betyder för oss med en fri zoon i sin bostad, vi köpte lite nya inrednings prylar så nu har vi ett riktigt fint rum.
De e Nice!!



Marko och hans fru Leihla






Mitt arbete







Heli och Tobbe på brorsans.


Härmed tackar jag för mig så länge! Sov gott gott folk!! /Anna



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: