Ny Vecka 23/3

Anna och Alex här!!
Med helgen i ryggen står vi här i studion och vissa parter är mer eller mindre möjda att dom klarade av första arbetsdagen:)
Mycket har hänt i helgen men jag kommer inte nämna ALLT;)
Vi hade ju Björn här som fotograferade lite för några helger sedan och även under denna helg, så vi lägger upp alla bilder tillsammans.
Vi har haft besök som vanligt på helgen och lite jobb så klart.. Jag (Anna) och Heli drog till stan och hälsade på Birre och lämnade vildpojkarna hemma.
En härligt solig lördag va vi glada för då vi fick gå ut och njuta!


Pekka skissar på Teds hals.


Och så vidare till utförandet.


Halvfärdigt resultat, då färg också ska i.


Heli tränar på Johan.


Deras dotter Saga (9 år) står för skiss.


Johan fick bli den första lyckliga att äga ett extra liv.


Annas tur att träna på Björn.


Björn fick både en fingertatuering och fick bli den andra lyckliga att äga ett extra liv.


Ted på tur igen.


Till sist men inte minst blev ted den tredje lyckliga att äga ett extra liv.


Alex skräms!


Pekka njuter efter arbetsdagen


Här ute har vi influerats en del av country.


Lika så musikintresset.


Kärleken sprudlar i bäcklösen!


Misslyckad pose.


Pekka tränar surfing.


Han älskar att träna surfing.


Alex är husets grand master surfer!


Alex hjälper Tarmo på traven.


På lördagen glassades det.


Aimee på äventyr!


Sid sniffar i pudret.


Tarmo njuter.


Tro det eller ej, vi är utanför bäcklösen! Efter en smarrig måltid på brorsans i tierp var det dags för ännu mer sol.


Anna glassar!


Alex också.


Johan tatuerar en väldigt unik drake.


Påminner lite om draken Falcor från klassikern Den Oändliga Historian.


Tack Björn för ett utmärkt jobb med alla fotografier! Vi längtar tills nästa gång du kommer!



Your's sincerly /Anna & Alex


Maritha

Vilka fina bilder. Min lilla bror... han är ju så vacker... tatueringen var helt okej.. men jag har dock lite svårt med placeringen.. men jag vänjer mig väl antar jag. Den var helt okej. när man fick se den live!



PUBLICERAT: 2010-03-23, 20:50:14 | URL: http://mmmarre.blogg.se/
Elin

Han Ted som tatuerades på halsen såg jag på lelles mc-dagar i lördas, tatueringen blev ju galet bra! :)



PUBLICERAT: 2010-03-29, 13:56:40 | URL: http://punkbride.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: