Vätö här och Bäcklösen där.

Nu är man åter ute i stugan här på Vätö och jobbar lite.
Känns alltid lika roligt och skönt att komma ut hit då man har så underbar miljö runt omkring sig.
Fem minuters promenad till sjön, tio till havet och skog åt alla håll och kanter, det är vad jag kallar natur.
Sen är det ganska mycket mer snö här än hemma i bäcklösen med (iofs inte så positivt då det är så jäkla blött) så jag önskar nog precis lika mycket som alla andra att man snart får se lite grönska där ute i vårt avlånga land.
Hur som haver så stannar jag och Anna här till på torsdag och återvänder sen hem för ännu mera tatueringar som väntar där hemma i Bäcklösen till helgen.
Johan och Alex är kvar hemma i studion denna veckan och även dom har massa jobb uppradat, så det kommer sättas in massa bilder så fort jag kommer hem, så ni får se vad vi åstadkommit dessa dagarna.
Först och främst har jag mr Björn som väntar mig vid ett tiden, där ska vi fortsätta med hans pirat sleeve, eller eventuellt nått av hans/våra sidoprojekt..haha ska bli lika kul som vanligt att gadda honom.
Sen ikväll ska jag fortsätta med den halstatuering som jag linjerade upp och skuggade för ca tre veckor sen..ska bli riktigt kul faktiskt.
Det är en döskalle på framsida hals och ett par vingar ut på båda sidorna halsen ända upp bakom örat..kan det bli mycket maffigare? tveksamt alltså ;)
Johan har en skorpion cover up som väntar honom idag, och även den kommer bli riktigt nice. -
De, det e nice! (intern skämt för alla som sett you tube klippet)..hahaha NIIICEEE.
På tal om inget annat..här kommer en låt!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: