15 september and Bye bye Kuba and Thank you!

I morse fick man palla sig upp med tuppen för en gångs skull för att skjutsa Kuba till tåget.
I stället för att sova bort sin morgon så fick jag och hundarna oss en härlig promenad i skogen och hittade lite svamp:)
När vi kom upp i studion i morse så möttes vi av denna härliga hälsning från Kuba!!



Pekka har även gjort en tatuering idag.



Det härliga med att bo på landet är att kunna gå ut i trädgården och plocka sin mat för dagen :)



Nu skiner solen så jag Saga och Heli ska åka till hundkurs! Hoj hoj!


jonathan på armen

hej!vill bara tacka Pekka för ett suveränt jobb när han gadda min sons namn på armen jag blev super nöjd:)mig får ni se fler ggr.mvh Per


Pekka

Vad kul att höra Per :)

Jag tycker oxå att den blev super nice så då e vi nöjda bägge två.



Välkommen åter :)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: