Livet...

Igår var Anna, jag och Kuba i Sthlm. Vi åt galet god mat på min gamla arbetsplats i passagen (NK), shoppade lite shyssta grejer på Skank bland annat och hälsade på Annas bror Robban och hans familj. Det var en riktigt riktigt givande och skön dag! Pekka och Johan hade även dom en riktigt bra dag, massa sköna människor kom förbi studion och den positiva energin fortsätter flöda i Bäcklösen.

Idag var Lina förbi och gaddade sig, hon hade med sig roliga smycken. Alla köpte nånting. Har tyvärr inte så bra bilder just nu; bättre kommer sen.

Jag har fått Bobban gaddad på min arm och är överlycklig, den är sååå tung och den är på mig :). Bättre bild kommer när den läkt.

Trevlig helg på er!

Kärlek
/Heli


Anonym

wow, er första snygga tatuering!


cft!!

hahah tack ;)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: