Datorerna styr mitt liv!

Vad skulle man göra utan sin lilla bästa vän datorn!
Jag hade ju knappast suttit här och knappat in några läsvänliga rader på någon sida dom denna!
För det första hade en sån här sida inte ens existerat utan datorn, och det hade ju knappast funnits några läsare heller för den delen.
Den finns i fickan, på jobbet, i skolan, ja ta mig fan överallt...men hur kommer det sig att en sån här manick som varje människa är i så stort behov av dagligen strular hela jävla tiden!!
Omprogrammeringar, virus, operativsystem hit och dit, kan det bara inte funka när man tex betalat  15.000 kr för skiten.
Är det för mycket begärt??
Det är så sant som det är sagt att ingenting gör mig så förbannad som tekniska prylar, men det är inte heller så mycket som gör mig så lycklig som tekniska prylar, så detta är definitivt det man skulle kalla hat kärlek de lux.
Framförallt när man inte idkat nikotin på en vecka heller, där fick jag även in den klappen på axeln ;)



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: