Fredags häng, med fredags mys.

Idag blir det en dag med tusen ting som ska göras.
Började dagen med att det knackade på dörren och plötsligt två snickare trampar in för att sätta igång och fixa igen den forna vattenläckan i studion.
Inget mig emot, men tack för förvarningen!!
Sen va det bara kliva upp för att lägga köttet och kycklingen i marinad för ikväll blir det lite fest/middag då Robban, Jenni, Ante och Sara komemr förbi för att hänga lite, ska bli riktigt trevligt faktiskt :)
Sen sitter Johan och tatuerar medans jag skriver, så där e inget sig olikt, men även jag ska göra min första tatuering på 1,5 månad idag (säg inget till min sjukgymnast) ;).
Börjar med baby steg och lägger en liten text på mr gorba, får la se hur det går!
Även Anna ska tatuera Jenni och Johan har kund även ikväll, så det blir 100 blår idag gott golk.
Hoppas ni alla får en fantastisk fredag, lördag, söndag..det som i folkmun kallas helg!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: