Tatueringfenomen, familjefar och vän!

Det är få förunnat folk som är såhär priviligerade att ha en sådan man i sitt liv, och nu snackar jag inte om en sexuell läggning utan om ren kamratskap.
Få individer har jag haft i mitt liv som jag respekterar så mycket som jag respekterar och uppskattar denna hjälte just nu.
Han är rätt och slätt som en bror för mig och det vill jag att hela världen har rätt att veta.
Det må hända att det här tolkas som en kärleks historia, men då har ni förstått det rätt, jag älskar den här mannen.
Vi bägge driver både gård och företag ihop och det har ju inte gått annat än spikrakt uppåt från dag ett.
Utan vapendragare står man där ensam med livets stora mysterium i sin famn, men alla stora män har haft sina bästa vänner vid sin sida, såna som Batman hade sin Robin, Butch Cassidy hade Sundance Kid och Cheech hade sin Chong...and so on and so on.
Där jag faller plockar han upp mig, där jag tvekar, trycker han mig framåt, där jag ger upp, ger han mig åter hopp.
Jag har nu blivit pappa, och det är det största som kan hända en man, ett läskigt kliv ut i vuxen världen, men med en erfaren familjefar så står jag även stadigt i detta fantastiska äventyr.
Jag säger bara tack helt enkelt till min allra trognaste vän Johan, jag kommer för alltid vara din trogne tjänare.


Malin Granberg

Härligt! Rörd jag blev. Kram på Er båda!



PUBLICERAT: 2011-01-04, 16:10:43 | URL: http://eightcoaching.se
Anne-Lie Lindqvist

Grattis pappa Pekka och Mamma Anna, Lycka till och njut av underverket. Ps. Pekka du är inte bara en duktig tatuerare utan en fantastisk poet oxå, allt du skriver går rakt in i hjärtat eller hjärnan ;-P ds.


Eimi Devine

Gud vad fint Pekka. Fick nästan tårar. Och jag håller med Anne-Lie här om att du är en fantastisk poet.



PUBLICERAT: 2011-01-17, 12:29:56 | URL: http://eimidevine.se
Pekka

Tack så mycket, vad glad jag blir av att höra att det man skriver faktiskt gör intryck.

Det glädjer mig, mina damer :)


Henrymerethe

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-09-09, 07:26:55 | URL: http://henrymerethe.unitblog.com

KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: