Nån som vill ha jobb som vår bloggare?!!!

Vi är ju helt kass på att uppdatera denna sida så jag skulle behöva lite hjälp;)
För er som inte hänger eller bor här så kan jag kortfattat förklara vad som skett senaste tiden...
Förra veckan så var ju Johan o hans Lola på lant bo med sina barn här och det blev fullt ös, i torsdags kom Julia o Malm på besök o det blev lite intag av den alkoholhaltiga drycken o natten blev ung.
Det underbara paret bara kommer hit o sprider musik över hela gården, live musik i sitt lantkök klingar helt rätt!!
Vår revisor Jarmo kom också hit förra veckan vå vi fick diskutera våra planer med han;)
Jag Anna åkte till Järvsö i lördags med granne Kristin o min mor på power semester för att bo i en mysig liten stuga i öde marken, det blev bad, god met, styrdans och bärplock:)
Killarna var hemma o tog hand om Vilja o började röja i Johans del för att förvandla den till kontor o Krilles bostad!!!    BRA jobbat killar!!!  För övrigt så sitter dom där nu o njuter av hur mycket dom åstadkommit på bara några dagar.
I nuläget så har vi Alex här o Marcus åker hem imorgon o Clara o Linus kom idag plus att vi har två härliga gäster i husvagnen för en natt!
Jarmo is the man!
Malm o Krille i deras esse!
Vem gillar vem mest?!
Mys häng på tomten.
Vi tre :)
Kross pojkarna
Jag som pinat Krille lite!
Anna på semester!
Dagens:)
02:27 Dax o sova!!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: