Jaha!

Jaha då skulle teknik skeniet vara duktig o göra ett nytt inlägg med massa bilder från midsommar och våran härliga utflygt igår kväll till Dalälven och allmänt häng i det underbara vädret men näää inte fan kom bilderna fram som dom skulle så jag skjuter på det till nån annan gång!!!
Jag får förklara lite kort i stället vad som händer på gården.... Clara kom hit i tisdags för att stanna till söndag tror jag:)
Hon är Viljas nanny för tillfället.  Värmen kom igen och det gjorde gänget sugen på att dra sig ut mot vattnet men det dröjde tills kvällen då det var fullt jobb i studion och Pekka o Krille satt o jobbade med augusti festen.
Idag kom Emanuel och Elnathan och slog upp sin mini kamping på gården intill Krilles husvagn.
'
'
****En rekomendation från proffset...Rökning kan allvarligt skada din hälsa****Den lektionen har jag haft med min dotter strax sex månader****
OBS: ingen har kommit till skada under denna lektion!!!
'
'
'
Klagomål!!!!! Gör om gör rätt, Clara har varit LITE nanny annars har hon varit med pappa Pekka o nanny Krille!!



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: