Lördagen närmar sig!

Så då sitter man här igen och tar sig tiden att dela med sig av livet i Bäcklösen.
Allt är som aldrig förr och planerna glöder sig heta, vi har alla kännt att värmen är på väg till vårt långa land och folket börjar leva igen:) Jag trodde faktiskt inte att jag saknat våren som jag faktiskt gjort nu när den äntligen är ett faktum!
Kanske ska ta sig en sista långskidetur imorgon innan det är för sent.
Jepp jepp då har familjen Palomaa Källström varit inne på Brorsans och styrt upp det sista innan festen, nu återstår bara att vi ska hinna få våra T-tröjor innan dess med vår nya logga på..skit fet by the way!
Johan sitter här bakom mig och förbereder inför dagens sista kund, det spritter i han som ett litet barn då han snart ska få åka in till storstaden o ha lite trevligt;)
Nä nu avslutar jag med ett enda ord SOOOOOOOL!!!!!



Jennie blev textad av Anna

Peace/Anna



KOMMENTERA DETTA INL ÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR: